Donderdag 19-11, Op naar Arlie Beach, - Reisverslag uit Airlie Beach, Australië van Leander Downunder - WaarBenJij.nu Donderdag 19-11, Op naar Arlie Beach, - Reisverslag uit Airlie Beach, Australië van Leander Downunder - WaarBenJij.nu

Donderdag 19-11, Op naar Arlie Beach,

Door: Ans

Blijf op de hoogte en volg Leander

19 November 2015 | Australië, Airlie Beach

De zon op zien komen om 05.02 uur. Jacq had al een foto gescoord! Daarna toch nog maar even het bedje in, maar om 6.30 was het klaar! Bikini aan, insmeren en een strandwandeling. Rudd en Syl zijn ook op en gaan richting swimmingpool. Zwemmen in zee wordt afgeraden, helaas! Kans op crocodiles en gelly fish, omdat het veel geregend heeft. Sta je bijna met je camper in de zee, best frusterend. Na de early morningwalk een duik, lezen aan de beach en ontbijt. We hebben heerlijke muesli en yoghurt ontdekt, nog wat verse pineapple erbij, mjammie! Ook nog toast met gebakken eieren en spek. Nog even chillen, zwemmen, douchen en streven om rond 10 uur te vertrekken. Ondanks lange rit van vandaag, in 1 keer door naar Arlie Beach zodat we daar 3 nachten kunnen blijven, toch wel een aantal hoogtepunten! Foto met vrachtwagen en chauffeur, mocht zelfs in the cabin! Lijkt wel een cockpit, ongelofelijk! Lunch op een restplace met verse mango's, honing, meloenen, maar ook giantsize zoete aardappels. Zwarte kakatoo, ibissen in de rivier en dode kangaroos.
Verder is er onderweg weinig bijzonders te zien. Het wordt steeds droger, de weg steeds hobbeliger pfff, compleet geschud! Buiten is het 35 graden!! Op tijd een camping gevonden en weer een keer wifi! Eerst allemaal even contacten met het thuisfront, daar is al wat tijd overheen gegaan. Bij ons heeft de vlaggenmast de storm niet overleefd, dus geen vlag uit als we thuiskomen zegt Zico! Op het menu vanavond staat wraps! De mais is anders dan verwacht, gepureerd! Nooit eerder gezien. Het smaakt weer heerlijk! We spelen Take5, voor de meesten van ons een nieuw spel, hoe meer we er van begrijpen, des te fanatieker we worden. De avond eindigt met een 'slappe lach' meditatie, waardoor we allemaal de eerste paar uur in een diepe slaap vallen!

• 20 November 2015 - 17:18

Piet En Suzan,:

Klinkt allemaal erg gezellig en avontuurlijk, leuk om te lezen!
    Geniet ervan en nog veel plezier!
    Groet, Piet en Suzan