Nog 4 nachtjes slapen..... - Reisverslag uit Roelofarendsveen, Nederland van Leander Downunder - WaarBenJij.nu Nog 4 nachtjes slapen..... - Reisverslag uit Roelofarendsveen, Nederland van Leander Downunder - WaarBenJij.nu

Nog 4 nachtjes slapen.....

Door: Ans

Blijf op de hoogte en volg Leander

30 Oktober 2015 | Nederland, Roelofarendsveen

Het begint nu allemaal best spannend te worden! Steeds meer afgestreept van het 'to-do' lijstje, maar onderhand de kriebels in mijn buik. Het is niet zo maar een vakantie, het is een zeer bijzondere reis.
De Opposuits pakken 'Tulpen-uit-Amsterdam' zijn besteld. Wat zullen die Australiërs opkijken! Bij aankomst in Abu Dhabi worden we opgepikt voor een dagtocht Dubai, waar onze Nederlandse reisleidster Hetty Post ons alles over Dubai gaat vertellen en gaat laten zien. Ben benieuwd!
Dit weekend de koffers pakken. Dat wordt nog een dingetje! Blijft altijd moeilijk! Maar dat het vooral heel zomers zal zijn, dat is een ding wat zeker is. Hoed op, zonnebrand mee en gaan!
Dubai 33 graden
Sydney 24 graden
Brisbane 31 graden
Cairns 31 graden

• 30 Oktober 2015 - 12:02

Richardstaysabove:

He kanjer, volgens mij gaan jullie het helemaal geweldig vinden down under.
    Leuk dat jullie in AbuDhabi nog even begeleid kunnen rondkijken en ook Dubai bezoeken, is toch weer een heel andere wereld.
    Veel nieuwe indrukken de komende maand,geniet er met volle teugen van!
    Benieuwd naar de verdere ervaringen via je blog.
    Wordt je zowaar ook nog reisverslaglegger, gaaf toch!
    Hear from you Mate!

• 30 Oktober 2015 - 12:50

Marja:

Gaaf en heel spannend allemaal Ans, ik ga jullie volgen! Geniet nog even van alle voorbereidingen thuis en dan lekker weg!!

• 30 Oktober 2015 - 16:27

Leony Vos:

Ik ga je volgen.
    Have fun !!

• 30 Oktober 2015 - 17:54

Wilanne Koek:

Een bijzondere reis, geniet ervan, ik ga jullie volgen.

• 31 Oktober 2015 - 20:04

Lilian Van Der Meer:

Heel veel plezier en geniet ervan!

• 01 November 2015 - 20:39

Vera:

Ik wens jullie een hele mooie reis toe !!

• 03 November 2015 - 20:54

Jolanda :

Ik ga jullie volgen..........super leuk en gaaf allemaal.
    Prettige vlucht en genieten.;-)

• 03 November 2015 - 21:17

Sjoukje:

Dit is wel helemaal top! Ik blijf jullie volgen en ben heel benieuwd naar jullie 'avonturen'. Dikke kus.