Inpakken en wegwezen - Reisverslag uit Roelofarendsveen, Nederland van Leander Downunder - WaarBenJij.nu Inpakken en wegwezen - Reisverslag uit Roelofarendsveen, Nederland van Leander Downunder - WaarBenJij.nu

Inpakken en wegwezen

Door: jacq

Blijf op de hoogte en volg Leander

03 November 2015 | Nederland, Roelofarendsveen

Vandaag tassen ingepakt. mijn tas woog 15 kilo, toch zit er van alles in.
we mogen ieder 30 kilo geloof ik... wat zal ik vergeten zijn? ik heb m'n paspoort, m'n tickets en m'n creditcard, meer is niet nodig toch? Dan nu wachten tot het tijd is om naar de luchthaven te gaan, kan ik precies nog even vermelden dat we een super mooie camper hebben voor de 12 dagen langs de oostkust tussen Cairns en Brisbane. Heeft Rudd goed gehosseld. ik voeg een paar foto's toe.

  • 03 November 2015 - 15:57

    Har En Mar:

    Hey Kek,Jack Syl, Ruud Leander en Ans

    Wij wensen jullie een prachtige reis met veel mooie ervaringen.
    Hamertje voor Leander mee? Is toch gauw weer een kilootje erbij.
    Wij gaan jullie volgen. Heel veel plezier en heerlijk genieten van en met elkaar.

    Dikke kus van ons.

  • 03 November 2015 - 16:16

    Hanny:

    Ik wens jullie een voorspoedige reis, met hele mooie ervaringen en avonturen.
    Veel plezier met elkaar.
    Groetjes van mij.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Leander

Leander en Ans Ruud en Sylvia Kek en Jacq

Actief sinds 02 Sept. 2015
Verslag gelezen: 246
Totaal aantal bezoekers 15786

Voorgaande reizen:

03 November 2015 - 28 November 2015

tante Wilma wordt 90

Landen bezocht: