Donderdag 5-11, Sydney, finally! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Leander Downunder - WaarBenJij.nu Donderdag 5-11, Sydney, finally! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Leander Downunder - WaarBenJij.nu

Donderdag 5-11, Sydney, finally!

Door: Jacq

Blijf op de hoogte en volg Leander

05 November 2015 | Australië, Sydney

Zo dan, wat is dat ver vliegen. Om 19.00 uur geland in Sydney, na een prima vlucht met voldoende afleiding en entertainment, 2x een warme maaltijd en een biertje of een wijntje erbij. Deze keer ook een half inslapertje genomen. Dan is het weer snel ochtend. Maar ook weer snel avond. We slaan gewoon 7 uur over vanuit VAE. Ann en haar man Peter stonden ons bij the gate op te wachten. En een stukje verder stond Helen op Kees, Janine en tante Nel te wachten. Die kwamen met MalysianAir uit Kuala Lumpur. We hebben niet op hen gewacht. We zien ze morgen.
Toen nog een uurtje rijden in de stromende regen met lightning erbij.
Bij Ann, aan alles is gedacht en al snel waren de drie kamers verdeeld en konden we aan de wijn en het bier. Lekker met toastjes en heerlijke (Gouda) cheeses. Mmmm. We voelden ons meteen thuis. Lekker tot 0.00 gekletst en toen heerlijk een bedje om in te slapen. Waarom ik dit nu om 06.00 aan het schrijven ben. Heb je weleens à Cookaburra horen roepen om 04.50. Ik zal t je zeggen: je wordt er goed wakker van. Vandaag druk programma. Je hoort t nog. G'day mates.

• 07 November 2015 - 18:09

Vera:

G day mates!! Super leuk om te lezen. Je word aardig door elkaar gehusseld na zo n reis haha. Komt goed.
    ☺☺