Zaterdag 7-11, The Beach House Killcare - Reisverslag uit Killcare, Australië van Leander Downunder - WaarBenJij.nu Zaterdag 7-11, The Beach House Killcare - Reisverslag uit Killcare, Australië van Leander Downunder - WaarBenJij.nu

Zaterdag 7-11, The Beach House Killcare

Door: Ans

Blijf op de hoogte en volg Leander

07 November 2015 | Australië, Killcare

Op tijd ons bed uit voor het programma van vandaag. We starten met onze bbb-oefeningen en een top ontbijt. Gekookte eieren, gebakken met spek, yogurt, een schaal vers fruit (klaargemaakt door Jacq), geroosterd brood, 'Goudse' kaas en nog veel meer! John arriveert om ons op te pikken, de jongste neef die we nog niet eerder ontmoet hebben hier. De meiden springen bij hem in de landrover, de mannen in de POB-001 met Peter en Ann pikt haar moeder op. Op naar The Beachhouse!! The Beachhouse in Killcare, onze bestemming van vandaag. Tante Wilma heeft na het overlijden van haar man land gekocht in Killcare. Het huis is door Peter ontworpen en door de familie gebouwd. Zij hebben daar vele vakanties doorgebracht met elkaar. Ook de kleinkinderen maken er nu dankbaar gebruik van. Afgelopen winter is er lekkage geweest, waardoor er een en ander gerenoveerd moest worden. Handige gasten die neven!
Een deel van de meubels uit tante Wilma d'r huis zijn hier naartoe gebracht. Belangrijk item waren 'the curtains'! Tante Wilma had deze ooit zelf gemaakt, maar deze waren zodanig beschadigd dat ze verwijderd zijn, tot haar grote ergernis. Where are my curtains??!! This new ones are HORRIBLE!! Koffie, thee en taart om te beginnen! Op een plek met een geweldig uitzicht over the Pacific. Net op het moment dat wij met John, Ann en Peter een wandeling over de rotsen willen gaan maken, komt Theresa met Kees, Janine en tante Nel binnen. Prima timing! Zij blijven bij tante Wilma en wij gaan beginnen aan onze hike. In de auto naar de beach, dan over de rotsen welke echt heel bijzonder zijn, vol kleuren door het ijzer wat er in zit. Veel afwisseling in deze tocht, mooie uitzichtpunten, door de bush waar we een bushturkey spotten, gelukkig geen snakes! Beautiful! Op naar de lunch in the Beachhouse, maar niet voor lang, want 'time flies' en we willen nog even de zee in. De golven zijn inmiddels zo geweldig groot! Fantastisch!! Om en nabij 19.30 uur zijn we weer terug in Castle Hill, waar de bbq aangaat. Het was wéèr een geweldige dag! Ongelofelijk hoe gastvrij de familie is, we worden echt enorm verwend hier!!

• 09 November 2015 - 11:20

Angelo En Els:

Wat heerlijk om te lezen dat jullie naar het zin hebben.
    Kunnen wij misschien onze volgende vakantie daar ook reseveren? :-)
    Geniet ervan. xx

• 09 November 2015 - 19:22

Adé:

Nou van jullie familie kunnen jullie t zeker hebben zeg!
    Heerlijk dat jullie zo genieten !
    Enjoy it all !!
    X Adé